פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1-599-50-50-04
הסניפים שלנו לחצו לפרטים >
רכשת היום? קבל מחר!
1-599-50-50-04

 

 

מחפש/ת מוצר ספציפי ולא מצאת?

 

אנא מלא/י את הפרטים והצוות שלנו
ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש.

מזגן נייד מומלץ – דגמי מזגנים ניידים מומלצים 2024

בשנים האחרונות פונים אלינו יותר ויותר לקוחות המחפשים מזגנים ניידים מומלצים, ויש להם סיבות טובות לעשות זאת. אכן, מזגן נייד איכותי ואמין יכול לתת פתרון גמיש לחללים שונים בבית, כשרק צריך להעבירו בין חדרים ולהוציא את צינור הפליטה דרך חלון, ובנוסף – הוא בהחלט נותן פתרון לחדרים שלא ניתן להתקין בהם מזגן עילי. 

עם זאת, בשביל ליהנות מהיתרונות הללו צריך לדעת איזה מזגן נייד כדאי לקנות לבית, וגם צריך לזכור שלמזגנים ניידים ישנם מספר מגבלות וחסרונות. אז בשורות הבאות נביא מספר המלצות עבור מזגן נייד מומלץ, נסביר איך לבחור מזגן נייד וגם נבחן את השאלה האם מזגן נייד מומלץ יחסית למזגן נייח מבחינת נוחות השימוש, צריכת החשמל, המענה האופטימאלי למיזוג הבית, המחירים, ועוד.

 

מה אתם יודעים על מזגנים ניידים

לפני שאתם מזמינים מאיתנו מזגן נייד תדיראן, אלקטרה, טורנדו וכדומה, כדאי שתדעו כמה עובדות בסיסיות על מזגנים ניידים. אז קודם כל, המאפיין העיקרי של מזגנים אלו הוא כמובן האפשרות להעבירם בין חדרים בבית, או לשנות מקומות בתוך אותו חדר, וזאת בניגוד למזגנים הנייחים שמקובעים לאותו המקום.

 

יחידת המיזוג הזו היא יחסית קומפקטית ולא מאוד כבדה, ניתנת לשינוע על גלגלים, וכל מה שצריך לעשות בשביל שתפעל הוא לחבר לשקע החשמל. עם זאת, ראוי לזכור כי יש צורך למזגן נייד בניקוז מים, מאחר שעקב פעולת העיבוי מזגנים “מייצרים” כמה ליטרים טובים של מים ליום. המשמעות היא שיש מדי כמה ימים לרוקן את מיכל איסוף המים של המזגן הנייד.

 מזגן נייד מומלץ

מהם היתרונות והחסרונות של מזגנים ניידים?

היתרון הראשון הוא כמובן הניידות של המזגן, ההופכת אותו לפתרון מצוין במספר מקרים. למשל, זהו פתרון טוב למי שרוצה למזג חדרים שונים בבית בעוד הוא עובר ביניהם, כלומר בחללים שמסיבה זו או אחרת אין בהם מזגן נייח. עבור אנשים כאלו, מדובר גם בפתרון חסכוני החוסך ברכישה והתקנה של מזגנים נייחים לכל חדר, מה עוד שישנם חדרים שמסיבות טכניות הדבר אינו אפשרי. עם זאת, ראוי לזכור שמכיוון שעוצמתם של מזגנים ניידים איננה גבוהה, הם מתאימים בעיקר לחללים קטנים.

 

לכך מצטרפות גם העלויות של מזגנים ניידים שנוטות להיות נמוכות יותר משל מזגנים נייחים, ולו מהסיבה שאין צורך בהתקנתם המקצועית. בנוסף לכך, עבור אנשים השוכרים דירות, המזגן הנייד יכול להוות פתרון אפקטיבי, שכן לא צריך להתקינו על הקיר (מה שמצריך את הסכמת בעל הבית), וגם לא צריך לפרקו בסוף התקופה. הוא פשוט נודד אתכם מדירה לדירה.

 

מזגנים ניידים אמנם נחשבים חסכוניים בצריכת החשמל לצורך קירור, אך באותה עת יש לזכור כי יעילות הקירור שלהם קטנה יותר מאשר של מזגנים נייחים, בממוצע פי 3. סוגיה נוספת היא נוחות השימוש, שכן בניגוד למזגן נייח שלא צריך להתעסק איתו, מזגן נייד מחייב כאמור הוצאה של צינור הפליטה דרך חלון. כמו כן, יחסית להיצע הקיים בתחום המזגנים הנייחים, ההיצע של מזגנים ניידים עדיין קטן והמשמעות היא שאפשרויות הבחירה אינן כה רבות.

ובכל מקרה, יש לבחור מזגן נייד בצורה חכמה עם תשומת לב ליצרנית העומדת מאחוריו, היבואן, האחריות על היקפה ואורכה. ובתוך כך, שימו לב ליעילות האנרגטית, לרמת הרעש של המזגן, ולא פחות חשוב להספק שלו בהתאם לגודל החללים שרוצים לחמם ומספר האנשים השוהים בהם. לשם כך לוקחים את נפח החדר ומכפילים בשש, ומכפילים את מספר האנשים בחמש מאות. החיבור של שני אלו נותן את מספר יחידות ה- BTU שאתם צריכים מהמזגן.

 

מזגנים ניידים מומלצים לשנת 2024

לפניכם שני מזגנים ניידים מומלצים לשנה הנוכחית:

 

  • טורנדו TO GO 14 – מזגן נייד איכותי ויעיל לחללים קטנים שאין בהם אפשרות להתקין מזגן עילי. הוא מגיע עם טיימר לקביעת זמני הפעלה וכיבוי מראש, ושמירה של נתוני ההפעלה אחרי הפסקת חשמל (עבור שעון שבת). כמו כן, יש לו מצב טורבו למיזוג מהיר של החדר בתוך דקות ספורות, ומערכת מסנני אוויר המסננת חלקיקי אבק וריחות לא נעימים. בנוסף, המזגן מגיע עם פונקציית Sleep למניעת מיזוג יתר לאורך הלילה, דבר המקנה חיסכון בחשמל ושינה נעימה.

  • אלקטרה Classic Portable 14 – מזגן נייד מצוין שאפשר להזיזו בקלות בין חדרים, בעל תצוגה דיגיטלית וטיימר להפעלה וכיבוי. בנוסף, למזגן של אלקטרה יש יחידה פנימית שקטה במיוחד, צינור פליטה גמיש, ומצב Swing לפיזור אוויר אופטימאלי. יש לציין כי הוא בעל דירוג אנרגטי A ומגיע עם שלט רחוק פשוט להפעלה.

 

לפרטים נוספים והכוונה מקצועית – פנו אלינו

עדיין מתלבטים לגבי המזגן הנייד המתאים לכם? הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, ולעזור לכם לבחור את המזגן המתאים ביותר לצרכים, להעדפות ולמסגרת התקציב. למידע נוסף וסיוע, פנו אלינו.