פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1-599-50-50-04
הסניפים שלנו לחצו לפרטים >
רכשת היום? קבל מחר!
1-599-50-50-04

 

 

מחפש/ת מוצר ספציפי ולא מצאת?

 

אנא מלא/י את הפרטים והצוות שלנו
ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש.

מזגן שקט מומלץ – אלו הדגמים המומלצים 2024

מחפשים המלצה למזגן שקט? רוצים לדעת אילו מזגנים עיליים שקטים כדאי לקנות בשנת 2024? ובכן, הבשורות הטובות הן שכיום לא מעט חברות מציעות מזגנים שקטים במיוחד, המציגים בנוסף לכך עוד שורה ארוכה של יכולות מתקדמות ומרשימות.

בשורות הבאות נביא מספר המלצות על דגמי מזגן עילי שקט מבית היצרניות המובילות בשוק.

 

מזגן שקט מומלץ – אלו דגמים של מזגנים שקטים מומלצים לשנת 2024? 

תדיראן Supreme Inv

אם אתם מחפשים מזגן שקט מומלץ כדאי לכם להכיר את סדרת המזגנים השקטה הזו של תדיראן, זוכת פרס בראבו לשנת 2021, המביאה גם את מהפיכת טיהור האוויר בבית. ראשית, המזגנים מציגים את פונקציית QUIET FUNCTION לפעולה חרישית במיוחד, עם שבע מהירויות של המאוורר הפנימי. בנוסף, הם משלבים את טכנולוגיית AIR CARE UVC עם פילטר 2.5 מיקרון ונורת UVC, למניעת הצטברות חיידקים ובקטריות, ולקטילת חלקיקים רעילים הגורמים לבעיות נשימה. 

 

מזגני תדיראן מציגים עוד מגוון יכולות מתקדמות, כגון החלפה אוטומטית בין חימום לקירור על פי הטמפרטורה השוררת בחדר. כמו כן, יש להם מערכת Cold Plasma להשבחת האוויר, ופונקציית I Feel להתאמה של הטמפרטורה בחדר על פי האזור בו נמצא השלט הרחוק. ואם לא די בכך, מזגנים אלו מבצעים שינוי אוטומטי של הטמפרטורה במשך הלילה למען שינה נעימה ונוחות, ניתן לשלוט בהם מרחוק גם עם המכשיר הנייד, ואפילו קיימת אופציה להוספת גלאי נפח שיביא להפעלה או הפסקה אוטומטית על ידי זיהוי נוכחות אדם בחדר – לצורך חיסכון משמעותי בחשמל. 

 

אלקטרה Magic Inverter

עוד תשובה מצוינת לשאלה איזה מזגן שקט מומלץ ניתן למצוא בסדרת מזגני האינוונטר, החסכוניים ביותר שחברת אלקטרה פיתחה עד היום, המציגים עוד מספר יכולות חשובות.

 

ראשית, מבחינת רמת הרעש, למזגני אלקטרה יש מצב פעולה שקטה Super Quiet המאפשרת שינה בשקט גמור וללא כל הפרעה. כמו כן, הם מגיעים עם אפליקציית SMART שבעזרתה ניתן לשלוט בהם בכל זמן ומכל מקום, וחשוב גם להכיר את רכיב האיונייזר המתקדם שבמזגנים, המשביח את האוויר על ידי חיסול של עד 95% מכלל הווירוסים והחיידקים. מעבר לכך, למזגנים אלו יש דירוג אנרגטי A לחיסכון בחשמל ולשמירה על הסביבה, ופיזור אוויר מיטבי 4D. בקיצור, למי שמחפש מזגן שקט אלקטרה זוהי בהחלט אופציה מצוינת.

האייר Flexis

סדרת מזגנים עיליים מצוינת של האייר, המשלבים בין עוצמה, יוקרה ושקט עם שליטה ב-WIFI. מזגני האייר מאופניים בפעולה פנימית וחיצונית שקטה במיוחד, וגם בהם יש מצב Super Quiet לפעולה סופר שקטה, בו ניתן לבחור בלחיצת כפתור. זאת לצד פיזור אוויר עוצמתי למרחק גדול כאשר קיים גם מצב טורבו המקנה קירור מהיר יותר של החלל ב-47% פחות מהזמן הרגיל.

 

השליטה בהם יכולה להיעשות גם מרחוק דרך הסמארטפון בנוסף לשלט, יש להם מצב ייבוש להפחתה של לחות בקיץ, פילטר משופר לקבלת אוויר נקי יותר מאבק וחלקיקים, טיימר להדלקה וכיבוי ועוד. כל זאת במזגנים המצטיינים בעיצוב מודרני ונקי, תצוגת לד, דירוג אנרגטי A שלל פונקציות נוספות – כמו Auto Mode להחלפה אוטומטית מקירור לחימום לפי הטמפרטורה, או Auto Restart – כלומר חזרה אוטומטית לפעולה אחרי הפסקת חשמל.

 

מיצובישי Deluxe Inverter – סדרת FH

סדרת FH של מזגני מיצובישי מציעה טכנולוגיית אינוורטר המקנה חיסכון אופטימאלי בצריכת חשמל. היא מצטיינת בפעילות שקטה במיוחד ומציגה שורה של פונקציות נהדרות, כמו NATURAL AIR FLOW המדמה משב רוח טבעי, וכן את מערכת הסננים PLASMA QUAD שמטהרים את האוויר מאלרגנים, בקטריות, ריחות, וירוסים ואבק. כמו כן, במזגנים אלו יש חיישנים לניתוח החלל וויסות העוצמה ופיזור האוויר לפי דרישה, ושני שדות קירור נפרדים שמאפשרים פיזור אוויר בו זמנים לשני כיוונים שונים.

 

כמו כן, סדרה זו מציגה חיישן נוכחות היודע לזהות אנשים ולעבור למצב חיסכון אנרגטי כאשר החדר ריק. השליטה נעשית באמצעות מגע יבש וכן בשלט חכם עם טיימר שבועי, המאפשר לתכנן ארבע פעולות יומיות.

 

לפרטים נוספים והכוונה מקצועית – פנו אלינו

עדיין מתלבטים לגבי המזגן המתאים לכם? רוצים המלצה על מזגן שקט שקט מומלץ לחדר שינה או לסלון? מתלבטים בין מזגן 1 כוח סוס שקט לבין מזגנים חזקים יותר? הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, ולעזור לכם לבחור את המזגן המתאים ביותר לצרכים, להעדפות ולמסגרת התקציב. למידע נוסף וסיוע, פנו אלינו.