פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1-599-50-50-04
הסניפים שלנו לחצו לפרטים >
רכשת היום? קבל מחר!
1-599-50-50-04

 

 

מחפש/ת מוצר ספציפי ולא מצאת?

 

אנא מלא/י את הפרטים והצוות שלנו
ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש.

מזגן מומלץ לחדר ילדים – איך לבחור את המזגן הנכון?

 

מה חשוב לקחת בחשבון בבואנו לבחור מזגן לחדר הילדים? לרוב חברות המזגנים יש כיום מזגנים לחדרי ילדים, שאלו מזגנים קטנים יחסית, המספיקים לקירור חדר ילדים סטנדרטי בגודל של כ-10-16 מ"ר. 

ילדים רגישים לטמפרטורות קיצוניות, כך שכשחם מאוד בחוץ יש לקרר את חדרם במידה כזו שיהיה נעים בחדר אך לא קר מדי. רצוי שמזגן לחדר הילדים יעמוד במספר קריטריונים, ובמאמר שלפניכם נציע מדריך לבחירת מזגן מומלץ לחדר הילדים ונפרט לאלו דגשים חשובים כדאי להתייחס. 

 

מזגן מומלץ לחדר הילדים – מאפיינים מרכזייםמזגן לחדר ילדים 

מזגן נחשב לאמצעי החימום והקירור היעיל וכדי להבטיח שיעבוד בצורה אופטימאלית צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים בהתאם לצרכים שלנו ולמידת השימוש במזגן. 

מזגן לחדר הילדים הוא לרוב מזגן מסוג עילי, מזגן קטן לחדר ילדים שלרוב פועל בתפוקה נמוכה יחסית, המתאימה לגודל החדר. בחודשי הקיץ המזגן בחדר הילדים פועל שעות ארוכות ולרוב מזגן עילי הוא בעל ניצול אנרגטי גבוה, מדורג A במדד האנרגטי, ולכן מומלץ ונפוץ בחדרי הילדים. יעילות וחסכון הם פרמטרים חשובים למזגן העובד במשך שעות רבות.

טכנולוגיית האינוורטר מומלצת אף היא כשמדובר בהתקנת מזגן בחדר ילדים ומאפשרת פעילות רציפה של המנוע גם בזמן שינוי טמפרטורה, וזאת בשונה מהמזגנים הסטנדרטיים בהם מדחס המזגן אינו עובד בפעולה רציפה. טכנולוגיה זו מאפשרת למזגן להיות שקט יותר משום שהמדחס לא נדלק ונכבה בכל שינוי טמפרטורה, אלא מווסת את עצמו וממשיך לעבוד גם בהספק נמוך וגם בהספק גבוה, בהתאם לצורך. הפעולה שלו שקטה ומאפשרת גם לתינוקות שקשה להם להירדם ושמתעוררים מכל רעש, לשקוע בשינה עמוקה. שקט הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר של מזגנים בחדר ילדים.

גודל החדר הוא גם אחד השיקולים בבחירת מזגן. רוב חדרי הילדים הם קטנים ומזגן מפוצל יכול לעשות את עבודת הקירור היטב. מזגנים מפוצלים הם כאלו המפוצלים ליחידה שנמצאת בתוך החדר, המאייד, וליחידה שנמצאת בחוץ, המעבה.  מזגן מפוצל מקרר את החדר בצורה שקטה במיוחד היוצרת בחדר אווירה נעימה ורגועה. מזגנים מפוצלים גם הם מתאימים מאוד לחדרי ילדים ואפשר להסתפק במזגנים בעלי תפוקה נמוכה.

חישוב גודל החדר במ"ר מאפשר לנו להתאים את תפוקת הקירור הרצויה. הכלל הוא שלצורך 1 מ"ר יש צורך בתפוקת קירור של כ-650 Btu/h. Btu הן יחידות מידה אשר מודדות את תפוקת המזגן ומספקות את המידע לגבי עוצמת הקירור והחימום.

מזגנים מומלצים לחדרי ילדים:

שמירה על בריאות ובטיחות 

כיום רוב המזגנים מגיעים עם מסנני אבק כסטנדרט. כדאי וחשוב שמזגן בחדר ילדים יהיה עם מסנני אבק, אך לא רק הבסיסיים ביותר אלא גם מסננים משלימים כגון מסנן פחם המיועד לטיפול בריחות לא נעימים, מסננת אלקטרוסטאטית ומיקרו-מסננים עבור חלקיקים. 

חשוב גם שהטמפרטורה תהיה מאוזנת ויציבה ולא קיצונית. הרבה הורים חוששים להפעיל מזגן בחדר הילדים בשל חשש מצינון שיגרם בשל פעילות המזגן. אך את רוב החיידקים והוירוסים ילדים מקבלים בגנים או בבית הספר, בכיתות שאינן מאווררות דיין. מערכות מיזוג אוויר דווקא מסלקות את החום והלחות שמהווים כר פורה לחיידקים ווירוסים. 

דווקא שינה עם מיזוג אוויר עדיפה על חדר לח וחם. חשוב רק שהטמפרטורה תהיה יציבה ומתאימה. 

ומה לגבי הבטיחות? בעיקרון מזגנים הם אמצעי חימום וקירור בטוחים לעומת אמצעים אחרים כגון מאווררים, תנורים וכד’. אבל בכל מקרה כדאי לבחון את הסוגיה לאשורה. למשל, לוודא שאין לילדים גישה לחלקי המזגן בהם יכולים לדחוף ידיים או לגעת ברכיבים שונים של המזגן. מזגן עילי בכל מקרה נותן פתרון טוב כי נמצא בגובה וילדים לא יכולים להגיע.

 

איך נבחר מזגן לחדר ילדים?

בחירה של מזגן דורשת שיקול דעת וקבלת החלטה מושכלת. וכשמדובר בבחירה של מזגן לחדר הילדים, ההחלטה מורכבת וחשובה אף יותר.

מה שחשוב הוא שמותג בו בחרתם יהיה ידוע כאמין וכזה המעניק שירות נגיש לאחר רכישת המזגן. למשל, שתהיה אחריות רחבה וזמינה מספיק על מנת שלא יווצר מצב בו אתם עם מזגן לא תקין בחודשי הקיץ החמים, ושיעניק שירות תיקונים בזמינות מלאה בכל חלקי הארץ. 

כשמדובר בחדר ילדים רצוי לא להתפשר על המחיר, אלא לבחור במזגן שייתן לכם שקט נפשי ושתדעו שלילדיכם נעים ונוח בחדריהם. 

אפשר בהחלט להתייעץ עם נציגי רשת מחסני איכות כדי להחליט איזה דגם הוא הטוב ביותר עבור חדר הילדים שלכם, בהתאם למשתנים שונים כגון גודלו של החדר, המיקום שלו בתוך הבית, כיווני אוויר, מספר החלונות בחדר וכד’. תזכו למענה מהיר, אדיב ומקצועי ולשירות ברמה גבוהה. תוכלו לבחור בין מותגי המזגנים המובילים וסוגי המזגנים השונים, את המזגן המתאים לכם ביותר.