פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1-599-50-50-04
הסניפים שלנו לחצו לפרטים >
רכשת היום? קבל מחר!
1-599-50-50-04

 

 

מחפש/ת מוצר ספציפי ולא מצאת?

 

אנא מלא/י את הפרטים והצוות שלנו
ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש.

מזגן לחדר שינה

 

הקיץ ישראלי מגיע אלינו בצעדי ענק, ואיתו מגיע המאפיין המרכזי שלו: החום הקופח. ישראל היא אחת המדינות החמות בעולם, על כך כולם יסכימו. למעשה ישראל מגיעה פעם אחר פעם לראש דירוג המדינות בהם ימי השמש הם הרבים ביותר, כך שזוהי לא רק תחושה סובייקטיבית, אלא גם עובדה המגובה בהוכחות.

וכמובן שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם החום הישראלי היוקד היא לקרר את חלל הבית, המשרד או העסק באמצעות מערכת מיזוג אוויר איכותית. מזגן אמין, חזק ויעיל הוא הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שנצלח עוד קיץ מבלי לסבול מהחום הנורא. 

 

מזגן לחדר שינה קטן

בימינו, בבתים רבים מבינים כי על מנת להביא למקסום את יכולות המיזוג שלנו בבית, אנחנו נצטרך כמה מזגנים, שממוקמים כל אחד בחדר אחר. כך כל אחד מבני הבית יוכל לשהות בחדר שלו, או בחללים המשותפים בנוחות ובקרירות. 

כך יוצא, שכיום רבים מחפשים להתקין מזגן לחדר השינה. מזגן קטן לחדר השינה יכול להפוך את החלל לנעים בהרבה ולהקנות תחושה שהחדר הוא באמת מקום שנעים לשהות בו לאורך זמן. 

אך כאשר אנחנו מחפשים לקנות מזגן עילי לחדר השינה יש כמה דברים שחשוב שנזכור ונשים לב אליהם בתהליך הקניה וההתקנה של המזגן. לחדר השינה מאפיינים ייחודיים משלו המבדילים אותו מהסלון לדוגמא, והם מתבטאים גם במזגן.

 

גודל המזגן

ברוכב המקרים וברוב הבתים, חדרי השינה יהיו קטנים יותר מהסלון או מהחלל המרכזי של הבית. יש לדבר שתי משמעויות – גם שבאופן כללי יש פחות מקום, ועל כן חשוב לנצל אותו בחכמה ולהתקין מזגן קטן יותר, ושנית החלל אותו המזגן צריך למזג הוא קטן יותר, משמע יש פחות אוויר לקרר. כך יוצא שמזגן קטן לחדר השינה יענה על כל הצרכים שלנו, גם מבחינת יעילות בחסכון במקום וגם מבחינת העוצמה הדרושה מהמזגן. 

 

מזגן שקט לחדר השינה

אחת מהאיכויות המרכזיות שצריכה להיות למזגן שנתקין בחדר השינה הוא שיהיה שקט ובעל פעולה שקטה. הסיבה לכך ברורה – בחדר השינה אנחנו נוהגים לישון כמובן, ולכן כל פעולה מרעישה של המזגן יכולה להפריע לשינה שלנו להיות רצופה ואיכותית, ואף להעיר אותנו במקרים מסוימים. 

כמובן שאי אפשר לייצר מזגן שעובד בצורה שקטה לחלוטין, אבל כיום ישנם דגמים שקטים מאוד, שפעולתם כמעט ולא נשמעת. על מנת להבין מהי עוצמת הרעש של כל דגם מזגן משתמשים ביחידת מדידה שנקראת דציבלים (dB). את העוצמה של דגם ספציפי ניתן לברר בדף המוצר או ישירות מולנו.

 

יעילות אנרגטית 

היום יותר מתמיד חשוב להקפיד על קניית מוצרי חשמל יעילים אנרגטית. בנוסף לתרומה הסביבתית של מוצרי חשמל כאלה, הדבר כמובן הוא הרבה יתר חסכוני לכיס שלנו. מזגנים נמדדים במדד יעילות אנרגיה הנע על פי אותיות ה-ABC. כל אות מייצגת רמת יעילות, כאשר A מציינת את רמת היעלות הגבוהה ביותר ו-G היא הגבול התחתון המותר בחוק למוצר חשמל כמו מזגן.

על מנת לקנות מזגן יעיל לחדר השינה, חשוב לנסות להקפיד לקנות דגמים בעלי מדד יעילות גבוה. הדבר יעזור גם לנו וגם לעולם שסביבנו. מזגן מומלץ לחדר השיה הוא תמיד זה שיהיה יותר יעיל מבחינת צריכת האנרגיה והחשמל שלו.

טכנולוגיית האינוורטר מומלצת אף היא כשמדובר בהתקנת מזגן בחדר שינה ומאפשרת פעילות רציפה של המנוע גם בזמן שינוי טמפרטורה, וזאת בשונה מהמזגנים הסטנדרטיים בהם מדחס המזגן אינו עובד בפעולה רציפה. טכנולוגיה זו מאפשרת למזגן להיות שקט יותר משום שהמדחס לא נדלק ונכבה בכל שינוי טמפרטורה, אלא מווסת את עצמו וממשיך לעבוד גם בהספק נמוך וגם בהספק גבוה, בהתאם לצורך. הפעולה שלו שקטה ומאפשרת להעביר לינה של שינה עמוקה ורציפה ללא רעשים. שקט הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר של מזגנים בחדר שינה.

 

התקנה

נוסף לדגם עצמו שנבחר לרכוש עבור חדר השינה שלנו, מה שמשפיע לא פחות על איכות פעולת המזגן היא התקנה מקצועית. התקנת מזגן היא פעולה הדורשת מיומנות, ידע וניסיון, ועל כן חשוב לשכור את שירותיו של מתקין מזגנים איכותי ומקצועי. התקנת מזגן שנעשית באופן מרושל יכולה לפגוע בפעילות המזגן לאורך זמן, ואף לפגום במזגן עצמו או בתשתיות שונות בחלל הבית. משום כך, עלינו להיעזר בשירות של חברה בעלת ניסיון עשיר בתחום המזגנים, שאנחנו יכולים לסמוך עליה שתבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

רשת מחסני איכות

רשת מחסני איכות היא בדיוק הגורם שיכול לספק את השירות המקצועי והיעיל ביותר. בין הלקוחות רבים של רשת מחסני איכות ניתן למצוא כמה מהקבלנים, האדריכלים והמוסדות הציבוריים המובילים בישראל, שכולם נהנים משירות איכותי ומקצועי בכל הקשור לכל צרכי המיזוג.

רשת מחסני איכות היא החברה המובילה בישראל לשיווק סיטונאי והתקנה של מזגנים מכל הסוגים, וקטלוג המוצרים כולל סוגים שונים ומגוונים של מזגנים ומוצרים נלווים מכל סוג. אם אתם מעוניינים בהתקנה של מזגן לחדר השינה, הוא צריך להתאים במדויק לחלל החדר. משום כך קטלוג עשיר ורחב הוא הדרך היחידה להתאים את המוצר במדויק.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל התייעצות והתלבטות שקיימת אצלכם בנוגע לבחירה והתקנה של מזגן בחדר השינה.

 

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות שירותי ההתקנה שלנו.