פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1-599-50-50-04
הסניפים שלנו לחצו לפרטים >
רכשת היום? קבל מחר!
1-599-50-50-04

 

 

מחפש/ת מוצר ספציפי ולא מצאת?

 

אנא מלא/י את הפרטים והצוות שלנו
ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש.

התקנת מזגנים

התקנת מזגנים היא פעולה הדורשת מקצועיות ומיומנות בכל סוגי המזגנים, כאשר פעולת ההתקנה נקבעת בהתאם למזגן שנרכש. התקנה נעשית לרוב על ידי מתקינים פרטיים הפועלים בשוק, חלקם בעלי הכשרה וניסיון וחלקם ללא הכשרה ומקצועיות מספקת. ברוב המקרים בהם רוכשים מזגן מחנות, יש לאחר מכן להזמין מתקין שיבצע את ההתקנה באופן נפרד מהרכישה עצמה.

רכישת מזגנים במבצע כולל התקנה מורידה עלויות והתעסקות מיותרת ומאפשרת לכם לקבל התקנה מקצועית ע"י צוות מתקינים מנוסה ומיומן שנבחר בקפידה והוכשר ע"י הגורמים המוסמכים בתחום.

 

מבצע מזגן כולל התקנה

רכשתם מזגן חדש? כדי שיהיה לכם נוח וחסכוני, יחד עם רכישת המזגן ניתן להוסיף גם את שירות התקנתו.

עלות התקנת מזגן על ידי מתקינים יכולה להגיע לסכומים מאוד גבוהים ולא תמיד ברורה רמת המקצועיות שלהם ואמינותם. כאשר בוחרים לרכוש אצלנו מזגן כולל התקנה, אנחנו נדאג להתאים לכם את המתקין שפועל באזורכם ובעל ההכשרות והידע להתקנת המזגן שרכשתם, ואנו ערבים לאמינותו, מקצועיותו ומיומנותו. מעבר לכך שזהו מבצע משתלם כספית, יש כאן בטחון גם לעבודה מקצועית בהנחה משמעותית. מתקיני המזגנים נמצאים בזמינות ובפריסה ארצית ואין צורך להמתין זמן רב בין רכישת המזגן להתקנתו.

מכירה והתקנה של מזגנים אפשרית למזגן עילי בלבד, מכיוון שלסוגי מזגנים אחרים נדרשת הכנה והתאמה שדורשים ייעוץ מקדים. רכישת מזגן כולל התקנה חוסכת בעלויות מיותרות ובתיאומים שונים. אותו גורם ממנו רכשתם, הוא גם זה שאחראי על ההתקנה.

 

התקנת מזגנים חייבת להיות מקצועית

אסור להתפשר בנושא התקנת מזגנים. התקנת מזגנים לא מקצועית עלולה להשפיע על איכות העבודה של המזגן, לצד תקלות חוזרות ונשנות שעלולות להופיע על רקע ההתקנה הלקויה. תקלות נפוצות הנגרמות עקב התקנה לקויה הן נזילות מים בתוך הבית, בריחת גז, קירור וחימום לקויים או שנגרם נזק לדירה.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות שירותי ההתקנה שלנו.