פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

הזמנות ושירות לקוחות 1-599-50-50-04
הסניפים שלנו לחצו לפרטים >
רכשת היום? קבל מחר!
1-599-50-50-04

 

 

מחפש/ת מוצר ספציפי ולא מצאת?

 

אנא מלא/י את הפרטים והצוות שלנו
ישמח לעזור לך לאתר את המוצר המבוקש.

מזגן 1 כוח סוס

 

הקיץ הישראלי שוב הגיע אלינו, ואיתו החום היוקד שמאפיין אותו. כל אדם שבילה בישראל במהלך הקיץ יודע כי החום הישראלי הוא עסק לא פשוט בכלל.

למעשה, ישראל היא אחת המדינות החמות בעולם – במחקר שהשווה בין כמות ימי השמש בכל העולם, התגלה שתל אביב שלנו היא העיר בעלת ימי השמש הרבים ביותר בכל שנה מבין כל הערים שנבדקו.

 

על מנת לשרוד את הקיץ מבלי לאבד את שפיות דעתנו, עלינו להיעזר בפתרון קירור אמין ועוצמתי, שיוכל גם לנצח את החום הישראלי וגם לעשות זאת לאורך זמן.

 

מזגן – הפתרון האולטימטיבי

כל ישראלי יודע שהפתרון האולטימטיבי לבעיות החום, וגם לקור עם בוא החורף, הוא המזגן. ובאמת כמעט ולא ניתן לתאר את הסביבה הישראלית ללא מזגנים, המאפשרים לנו לצלוח את חודשי החום בנוחות ובקרירות.

אך מזגן הוא פריט שאסור להקל ראש כשקונים אותו – מדובר בהוצאה כספית יחסית גדולה, שדורשת מאיתנו לבחור היטב על מנת להבטיח את השימוש התקין במזגן בצורה מיטבית ולאורך זמן. 

על מנת לעשות קצת סדר, נמליץ לכם במאמר זה על מזגן מומלץ לקיץ 2022, שיעשה לכם את הקיץ נעים בהרבה. אך לפני כן, ננסה לעשות סדר קצר בתהליך הבחירה של המזגן. 

 

מה זה אומר מזגן 1 כוח סוס?

כוח סוס הוא מונח הנועד לציין את העוצמה של המזגן. אנו מכירים את המונח בעיקר מתחום הרכב, בו משמשים למדוד את עוצמת המנוע של כל מכונית. אך גם למזגן יש מנוע, והוא זה שאחראי על יניקת האוויר החם מהחדר, קירור שלו, ופליטה חזרה של אוויר קר לחלל החדר. העוצמה של המזגן היא הפרמטר החשוב ביותר במפרט הטכני שלו, כי היא זו שמאפשרת לנו לדעת אם המזגן יהיה מספיק חזק על מנת לעמוד באתגר הקירור בקיץ הישראלי. 

 

כמובן, שככל שהמזגן עוצמתי יותר כך גם יהיה גדול יותר, והמחיר שלו כנראה יעלה. משום כך, צריך להבין איזה מזגן מתאים לחלל אותו אנחנו רוצים לקרר. לחדרי הבית אפשר להסתפק במזגן 1 כוח סוס, שיעשה עבודה מצוינת בקירור ומיזוג של חללים קטנים יחסית, כמו חדר שינה סטנדרטי. לבדיקת גודל המזגן המתאים לסלון שלכם, ניתן להשתמש במחשבון תפוקת מיזוג נדרשת.

 

בחירת מזגן

כפי שאמרנו, בחירת מזגן היא החלטה משמעותית. כאשר אנחנו מגיעים לבחור מזגן, אנו נצטרך להעמיק במפרט הטכני שלו, ולראות אם הוא הדגם שמתאים עבור הבית שלנו. אך יותר חשוב מבחירת הדגם עצמו, היא בחירת הגורם המקצועי שילווה אותנו בתהליך הקניה וההתקנה של המזגן. התקנה רשלנית יכולה לפגום בצורה משמעותית בשימוש במזגן, לגרום לנו להוצאות מיותרות, ולבלות חלק משמעותי מהקיץ עם מזגן שאינו עובד כמו שצריך. אצלנו ברשת מחסני איכות תמצאו את אנשי המקצוע המומחים והמנוסים ביותר בתחום המזגנים בארץ. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת המזגן תוך הבנה של הצרכים והמגבלות שלכם בתהליך.

 

מזגן מומלץ

בשוק המזגנים פועלים כמה יצרנים משמעותיים, שהמזגנים שלהם הם עמידים וחזקים, ומככבים בכמעט כל משק בית בישראל. 

היצרן הראשון שנדבר עלו הוא תדיראן. תדיראן היא חברה ישראלית ותיקה, המתמחה בייצור של מוצרי מיזוג אוויר שונים. למרות שהחברה עוסקת במגוון מוצרים רחב מאוד, פרסומה העיקרי בציבור מגיעה לה מייצור מזגנים ומקררים.

תדיראן מייצרת דגמים שונים של מזגנים, ביניהם דגמים רבים של מזגן 1 כוח סוס. מזגני תדיראן ידועים באמינות שלהם ובהתאמה שלהם לשוק ולצרכן הישראלי במיוחד. ניתן למצוא בין הדגמים האלה מזגנים עיליים, מזגנים מיני מרכזי, נסתרים ועוד, שהבחירה ביניהם תלויה בצרכים של החלל הספציפי בו אנו מעוניינים להתקין את המזגן. 

דגם שבעינינו הוא לחלוטין מזגן תדיראן מומלץ הוא ה-Alpha Pro. דגם זה הוא מזגן עילי קטן וקומפקטי יחסית, שאינו תופס חלל משמעותי בחדר, אך עושה עבודה נהדרת בקירור ובמיזוג של כל החלל. כמובן שעל מנת להתקין את המזגן ולהתאים אותו לחלל המדובר, ניעזר בשירותיו של איש מקצוע מנוסה בתחום.

 

רשת מחסני איכות

רשת מחסני איכות היא הרשת המובילה בישראל לשיווק סיטונאי של מזגנים ומוצרים נלווים. פריסת הסניפים הרחבה מאפשרת לנו לתת שירות בכל מקום ברחבי הארץ. 

מגוון המוצרים הרחב שבקטלוג ששלנו כולל את כל המותגים המובילים מהארץ ומהעולם בתחום המזגנים ופתרונות הקירור. קטלוג זה כולל גם מוצרי מיזוג מתקדמים.

חוג הלקוחות שלנו כולל לקוחות פרטיים רבים, מתקיני מזגנים, מוסדות גדולים, ואדריכלים וקבלנים מהמובילים בישראל. 

משום שהמזגן הוא עניין קריטי בישראל, אסור לנו להתפשר בבחירתו. מחפשים מזגן תדיראן 1 כוח סוס, רוצים לקבל מידע נוסף, פנו עוד היום לצוות המומחים שלנו, שיספק את השירות המקצועי והמסור ביותר, ואת שירותי התמיכה והגיבוי האמינים ביותר במחיר הוגן במיוחד.